معرفی هتل های کیش
نوشته شده توسط : mary

هتل ایران کیش

هتل 5 ستاره ایران کیش در میدان امیرکبیر جزیره و در موقعیتی بسیار خوب در نزدیکی بازارها و مراکز تفریحی قرار گرفته است. هتل در سال 1393 افتتاح شده است و معماری بنای آن زیبا و منحصر به فرد است به طوری که دو ساختمان مجزای هتل در طبقات همکف و هفتم به یکدیگر متصل شده اند. هتل در 7 طبقه بنا شده است و دارای 121 اتاق شامل اتاق های دو و سه تخته و سوئیت های بسیار شیک است که برای مسافران تور لحظه آخری كيش مهر 96 امکانات مینی بار، صبحانه، حمام با واون و دوش، سرویس فرنگی، چای ساز و سیستم تهویه مطبوع را دارا هستند. رستوران ایران هتل در طبقه همکف انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را با منوی بوفه به مهمانان ارائه می دهد. هم چنین کافی شاپ هتل انواع گلاسه ها و شیک ها و دسر های خوشمزه را سرو می کند. از دیگر امکانات هتل ایران برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به استخر، سونا خشک و بخار، حوضچه آب سرد، جکوزی، سالن آمفی تئاتر و همایش، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، مسیر دوچرخه سواری، لاندری و خشکشویی، پذیرش 24 ساعته و روم سرویس اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش


هتل هلیا کیش

هتل 4 ستاره هلیا کیش یکی از هتل های واقع در میدان امیرکبیر جزیره است. هتل روبروی بازار زیتون قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا دیگر مراکز خرید جزیره نظیر بازارهای پردیس یک و دو دارد. این هتل در سال 1395 بازسازی شده است تا خدمات رسانی را هر چه بهتر برای مسافران تور لحظه آخری کیش آبان 96 انجام دهد. رستوران هتل با ظرفیت 160 نفر در طبقه همکف قرار داشته و غذاهای ایرانی و دریایی سرو می کند و کافی شاپ هتل در لابی قرار دارد. هتل در دو طبقه ساخته شده و دارای 62 اتاق با دکوراسیون زیبا بوده که به مهمانان تور لحظه آخری کیش امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، صبحانه، سرویس فرنگی، اینترنت و صندوق امانات را ارائه می دهند. فاصله هتل تا فرودگاه حدود 6 کیلومتر است و هتل خدمات ترانسفر را به صورت رایگان برای مسافران انجام می دهد. از دیگر امکانات هتل می توان به فضای سبز زیبا،‌ پذیرش شبانه روزی، چایخانه تابستانی، مسیر دوچرخه سواری، پارکینگ رایگان، اجاره ماشین با و بدون راننده، لاندری و خشکشویی و... اشاره کرد.

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش

هتل هلیا کیش


هتل آریان کیش

هتل 4 ستاره آریان کیش در میدان امیرکبیر کیش و در نزدیکی پارک شه جزیره قرار دارد. هتل موقعیت مکانی خوبی دارد و در نزدیکی مراکز خریدی مانند مرکز تجاری، بازار زیتون و هایپر مارکت قرار دارد. هتل در سه طبقه و در سال 1378 افتتاح شد. هتل دارای 68 اتاق دو تا چهار تخته است که برای مهمانان تور لحظه آخری كيش آذر 96 دارای امکانات مینی بار غیر رایگان،‌سرویس فرنگی، صبحانه،‌ صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و تلویزیون است. رستوران هتل در لابی قرار دارد که با منوی انتخابی انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را درذ اختیار مهمانان قرار می دهد. هم چنین هتل دارای یک چایخانه سنتی است که انواع چای ها و دمنوش ها را سرو می کند. هتل تا فرودگاه 6 کیلومتر فاصله دارد و خدمات ترانسفر فرودگاهی را به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار می دهد. از دیگر امکانات هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به بیلیارد، کافی شاپ 24 ساعته، سالن کنفرانس، اجاره ماشین با و بدون راننده، روم سریس، لاندری، خشکشویی، امکانات برای معلولین و پارکینگ اشاره کرد.

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش

هتل آریان کیش





:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش,رزرو هتل های کیش,نرخ هتل های کیش,هتل های 5 ستاره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 157269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: